اقامت در هتل کشتی، تجربه ای جذاب و متفاوت
نوشته شده توسط : gheirati

نوعی دیگر از اقامت که تجربه ای بی نظیر برای شما به ارمغان می آورد، اقامت در هتل کشتی است. این هتل ها با قرار دادن کلیه امکاناتی که ممکن است در طول سفر به آن ها نیاز پیدا کنید، را ارائه داده است. هتل کشتی ها با طراحی های بی نظیر و خاصی که دارند باعث می شوند که رویای مسافران و میهمانان به واقعیت بپیوندد. این هتل در برخی از شهر های جهان وجود دارد که هر کدام با طراحی خاص خود میزبان مسافران در هر ساعت از روز می باشند.

اگر شما ماهیگیر و یا دریانورد نیستید، خوابیدن در کشتی می تواند برای شما حس و حال جدیدی را در بر داشته باشد. منظور از هتل کشتی، هتل هایی است که در درون کشتی ساخته شده اند. این هتل ها برای افرادی که به دنبال یک تجربه جدید و دریایی و در عین حال لذت بخش هستند، بسیار مناسب بوده و می تواند انتخابی هیجان انگیز نیز باشد.

با ما در وبلاگ گردشگری های هتل همراه باشید تا تعدادی از زیبا ترین و جذاب ترین هتل کشتی های موجود در جهان را به شما معرفی کنیم.

هتل کشتی آمستل بوتل آمستردام

کشتی آمستل بوتل، کشتی سفید بزرگی است که بر روی دریا شناور می باشد.  این هتل یک هتل سه ستاره بوده و در رودخانه ایج دراسکله NDSM در آمستردام واقع شده است. این هتل با ارائه دادن برخی از امکانات همچون ترانسفر فرودگاهی رایگان رفت و برگشت، کافی نت، لابی، سیستم تهویه مطبوع در لابی، وندینگ ماشینی در لابی، آسانسور، سرویس حمل و نقل رایگان برای گشتن در اطراف هتل، خدمات خشکشویی، رستوران و... سفری راحت و جذاب را برای شما به ارمغان می اورد. این هتل دارای 4 طبقه می باشد که تعداد 175 اتاق را در خود جای داده اند.

بوت هتل فورتونا، مجارستان

بوت هتل فورتونا، هتلی سه ستاره است که در کشور مجارستان واقع شده است. این هتل نیز در میان طبیعتی بکر و دیدنی و بر روی رودخانه ای به نام دانوب شناور می باشد. هتل فورتونا یک هتل کاملا غیر سیگای می باشد. چرا که در هیچ قسمت آن اجازه کشیدن سیگار وجود ندارد. این قانون توسط مدیران هتل گذاشته شده است، چرا که به سلامت میهمانانشان اهمیت می دهند. رستوان موجود در این هتل انواع غذا های مجارستانی و بین المللی را در منوی خود قرار داده است و میهمانان می توانند در طول روز به آن مراجعه کرده و لذت ببرند. هتل فورتونا بسیاری از امکانات مورد نیاز مسافران همچون تلویزیون LCD، اینترنت رایگان بیسیم، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان در تمامی اتاق ها، تهویه کننده هوا و... را ارائه داده است.

هتل هنگ های سی لایف کروز هانوی

هتل هنگ های سی لایف کروز هانوی، هتلی است که در کوانگ نین واقع شده است. این هتل برای افرادی که به تور ویتنام علاقه دارند، بسیار مناسب است. در این هتل فعالیت هایی همچون ماهیگیری، تماشای فیلم و تای چی انجام می شود. همچنین می توان فعالیت های دیگری همچون درست کردن کیک، اسکرولینگ و شنا و... را انجام داد. در این هتل رستورانی قرار داده شده است که انواع غذا های بین المللی را می توان سرو کرد. اتاق های موجود در هتل سی لایف کروز هانوی مجهز به کلیه امکانات مانند تلویزیون LCD، مینی بار و حمام اختصاصی، سشوار و آب گرم وجود دارند.





:: برچسب‌ها: هتل , هتل کشتی , اقامت در هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: